Eseménynaptár

 

Keresés



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktuális híreink

Friss

Nincsenek friss tartalmak.

A teljes listához

Címkefelhő

adószámla (2), állás (13), álláshirdetés (3), bevallás (4), Bursa Hungarica (2), busz (2), csalók (2), csőtörés (3), dtkh (3), egyeztetés (3), elbír (3), felsőoktatás (3), fogászat (3), fogorvos (5), föld (2), gépjárműadó (2), gyál (4), háziorvos (3), hész (4), hirdetmény (3), hivatal (6), hulladék (9), iskola (6), katasztrófavédelem (3), kéményseprő (2), kérdőív (5), kerékpárút (3), koronavírus (13), nav (16), népszavazás (3), ócsa (3), okmányiroda (7), orvos (6), őstermelő (3), pályázat (12), pénzügy (2), rendelés (8), rendelet (2), sárga (3), szelektív (6), szja (6), tájékoztatás (3), támogatás (4), tartozás (3), ügyfélfogadás (7), ügyfélszolgálat (4), vállalkozó (2), védőoltás (6), videó (3), víz (6)

Hírek

Archívum havi bontásban (2020-03)

#back_to_full_archives

Koronavírussal kapcsolatos helyi videóüzenet 2.

| 2020.03.31. 09:24:09 | Önkormányzat

Dr. Tüske Zoltán polgármester koronavírussal kapcsolatos videóüzenete, helyi tájékoztatója 2.

 

LETÖLTÉS

Címkék: koronavírus, videó

Tovább

Maszkok igénylése

| 2020.03.30. 16:22:44 | Önkormányzat

Tájékoztatjuk lakosainkat, hogy Alsónémedi Nagyközség Önkormányzata a koronavírus fertőzés terjedésének korlátozása érdekében beszerzett nagyobb mennyiségű textil, mosható és fertőtleníthető, többször használatos maszkot. A maszk a vírus terjedését 100 %-os mértékben nem tudja megakadályozni, de mindenképpen nagy mértékben csökkenti a megfertőződés lehetőségét.

Minden Alsónémedi állandó lakos lakóhelyének lakcímkártyával történő igazolása mellett, az Alsónémedi, Somogyi Béla utca 1. szám alatti településőr irodában (volt orvosi rendelő) munkanapokon délelőtt 10 órától délután 18 óráig maszkot igényelhet, személyenként 1 db-ot. Természetesen ugyanazon lakhelyen élők közül egy személy is elviheti a többi részére a maszkot abban az esetben, ha mindenkinek a lakcímkártyáját bemutatja (természetesen a fénymásolatot is elfogadjuk).
Kérjük,a fenti címen (és időpontban) csengessenek be és kollégánk intézi a maszk átadását.

Bár a 65.-ik életévét betöltött Alsónémedi lakosok már kaptak ilyen maszkot, ha mégis szükséges ők is igényelhetnek, de lehetőleg ne személyesen, hanem megbízottjuk útján kérjék.

Címkék: maszk, átvétel

Tovább

NAV hírek

| 2020.03.30. 14:46:30 | Önkormányzat

Egyszerűsítés a telefonos ügyintézésben

Mindenkinek támpont a tervezet

Online Számla: nem kötelező az átállás

 

 

Címkék: ONLINE SZÁMLA

Tovább

SZÜLŐI TÁJÉKOZTATÁS - OKTATÁSI HIVATAL

| 2020.03.24. 13:12:32 | Önkormányzat

TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE

Címkék: szülői

Tovább

ÚJ ELBÍR HÍRLEVÉL - MARADJ OTTHON!

| 2020.03.24. 10:10:14 | Önkormányzat

Az veszélyhelyzetben nagy felelősség hárul mindannyiunkra. Kérjük, minden esetben tartsák be, és gyermekeikkel is tartassák be az összes meghozott és jövőben meghozandó, a társas érintkezéseket korlátozó intézkedést, valamint az előírásokat és ajánlásokat!

Nyomatékosan, többször hívják fel az otthon maradt, idős hozzátartozóik figyelmét arra, hogy senkit ne engedjenek be az otthonukba! Naponta, többször hívják fel egyedül élő, szépkorú rokonaikat, ezzel is növelve a biztonságérzetüket. Kérjék meg őket, hogy ne hagyják el otthonukat!

Felhívjuk a figyelmet, hogy az otthoni digitális oktatásban érintett diákok, és az őket felügyelő szülők vegyék komolyan a „Maradj otthon” kampányt, és csak akkor hagyják el lakóhelyüket, amikor az nagyon szükséges.

A jó idő ellenére is otthon kell maradni. Kérjük a szülőket, hogy gyermekeiket ne engedjék játszótéren, sportpályán, barátokkal együtt játaszani, labdázni. A hatóság vagy önkormányzat által lezárt játszóterekre bemenni a tiltás ellenére veszélyes és felelőtlen.

Most nem nyári szünet, hanem veszélyhelyzet van, melyből az egész ország vizsgázik. Vizsgázzanak jelesre, és ha tehetik, MARADJANAK OTTHON!

Legyünk empatikusabbak, gondoskodóbbak, figyelmesebbek, tartsuk be az előírásokat, intézkedéseket és jogszabályokat!

 

LETÖLTÉS

 

Címkék: koronavírus, maradj, otthon

Tovább

ANYAKÖNYVI ÜGYINTÉZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A VESZÉLYHELYZET IDŐTARTAMÁRA

| 2020.03.24. 08:34:06 | Önkormányzat

ANYAKÖNYVI  ÜGYINTÉZÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A VESZÉLYHELYZET IDŐTARTAMÁRA 

A veszélyhelyzet  időtartama alatt az Alsónémedi  Polgármesteri  Hivatalban az anyakönyvi eljárások korlátozott  mértékben indíthatóak.

 – Az ügyfelek anyakönyvi ügyeiket előzetes időpontegyeztetést követően  tudják  intézni a lent megadott elérhetőségeken. 

 – A veszélyhelyzet időtartama alatt  a következő eljárások lefolytatása történhet személyes megjelenéssel:

1. teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele kizárólag  a szülők jelenlétével  ( más családtag, pl. gyermek nem lehet jelen)

2. elhalálozás anyakönyvezésének kezdeményezése  kizárólag egy hozzátartozó személyes megjelenésével.

 – Egyéb  anyakönyvi ügyek intézésére személyes megjelenéssel nincs lehetőség.

 – Anyakönyvi kivonat kiállítása iránti kérelem benyújtása az alábbi linken, elektronikus úton történhet  ügyfélkapuval  rendelkező  ügyfeleinknek: 

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap.    Anyakönyvi kivonatot ügyfélkapuval nem rendelkező személyek kizárólag postai úton kérhetnek és kaphatnak. E-mailen keresztül kivonat kérelmet sajnos nem áll módunkban elfogadni.

– Az új házasságkötési szándék bejelentéseket hivatalunk átmenetileg szünetelteti.

 – A már     korábban       házasságkötésre       bejelentkezett           jegyesek az esküvő feltételeiről a közreműködő  anyakönyvvezetőtől kapnak telefonon vagy e-mailen keresztül tájékozatást.

 – A  pároknak  lehetőségük  van  lemondani  vagy  későbbi  időpontra halasztani házasságkötésüket. Ilyen irányú szándékukat kérjük jelezzék az alsonemedi@alsonemedi.hu e-mail címen, a 06-29-337-101-es, a +36-30-179-1775-ös telefonszámok egyikén, hivatali időben.

A fenti korlátozásokat  előreláthatólag  a veszélyhelyzet időtartamáig vagyunk kénytelenek alkalmazni.

Kérjük a Tisztelt Lakosság szíves megértését!

            Nagy Ibolya jegyző

Címkék: esküvő, házasságkötés, anyakönyv

Tovább

DTKH HIRDETMÉNYEI

| 2020.03.23. 16:30:54 | Önkormányzat

DTKH hirdetményei:

Személyes ügyfélfogadási szünet:

Hulladékudvarok zárva tartása:
A kommunális többlethulladék elszállítása egyéb zsákokban

A hulladék gyűjtésére szolgáló zsákok személyes átvételének felfüggesztése miatt a kommunális többlethulladék elszállítását a veszélyhelyzet ideje alatt egyéb zsákokba történő kihelyezés esetén is biztosítja a társaság.

Házhoz menő lomtalanítás 2020. március 20-tól történő ideiglenes felfüggesztése

A DTKH Nonprofit Kft. a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében, a személyes kontaktusok és kockázati tényezők minimalizálása céljából ideiglenesen felfüggeszti a házhoz menő lomtalanításokat. A 2020. március 22. napot követő időpontra felvett lomtalanításokat nem áll módunkban teljesíteni, erről az érintett ügyfeleket előzetesen tájékoztatjuk. A 2020. március 20. naptól átmenetileg új megrendeléseket nem veszünk fel.

Az intézkedési terv folyamatosan frissül, melyről naprakész információk a www.dtkh.hu weboldalon kaphatók. Kérjük, hogy kiemelt figyelemmel kövessék a honlapot!

 


Címkék: hulladékszállítás, dtkh, lomtalanítás

Tovább

Hivatali ideiglenes ügyintézői telefonszámok

| 2020.03.23. 14:55:46 | Önkormányzat

A  TELEFONSZÁMOK  KIZÁRÓLAG   MUNKAIDŐBEN   ELÉRHETŐEK!!!

ADÓCSOPORT RÉSZÉRŐL:

Dencsik Pálné  +36-30-861-7037

Jakab Ágnes    +36-30-179-1084

MŰSZAKI CSOPORT RÉSZÉRŐL:

Szabóné Bán Julianna    +36-30-932-2433

 

Címkék:

Tovább

Tájékoztató házi karanténról (2020.03.23.)

| 2020.03.23. 13:28:08 | Önkormányzat

Tisztelt Alsónémediek!

A Pest Megyei Kormányhivatal Dabasi Járási Hivatal Népegészségügyi Osztályának mai telefonos tájékoztatása szerint jelenleg nincs Alsónémedin olyan személy, akinek koronavírus vizsgálata pozitív eredménnyel zárult volna. Amennyiben ilyen eset előfordul a későbbiekben - és arról a Polgármesteri Hivatal hivatalos értesítést kap -  annak tényét közölni fogjuk a lakossággal. A beteg személyét illetően azonban - adatvédelmi okokból -  személyes adatot nem áll módunkban majd  nyilvánosságra hozni.

A hatóság által elrendelt házi karanténban lévő személyekről önkormányzatunk hivatalból értesítést fog kapni. Ebben az esetben meg fogjuk keresni az érintett személyeket és amennyiben szükséges, felajánljuk az önkormányzat segítségét.

Felkérjük azokat az alsónémedi lakosokat, akik külföldről érkeznek haza, a település lakosainak védelme érdekében önkéntesen vállaljanak 14 napos házi karanténban  történő tartózkodást!     

Ez mindannyiunk érdeke! Ha ezen időszak alatt semmilyen jelét nem észlelik betegségnek, csak ezt követően érintkezzenek más személyekkel. Ha nem tudják megszervezni családtagokkal, más személyekkel a saját ellátásukat, forduljanak az önkormányzathoz!

Háziorvosaink kérik, hogy amennyiben valaki a biztonság érdekében önként vállalja otthonában a karantént valamilyen okból, a pontos helyzetfelmérés érdekében jelentkezzen náluk telefonon!

Telefon: Dr. Papp Zsolt 06 29 337 144

             Dr. Deutsch Judit 06 29 337 104

 

 

Címkék:

Tovább

Dr. Papp Zsolt egészségügyi tájékoztatója

| 2020.03.20. 10:51:38 | Önkormányzat

MEGTEKINTÉS

Címkék:

Tovább

A Rendőrkapitányságtól érkezett

| 2020.03.20. 08:21:18 | Önkormányzat

A koronavírus kapcsán hiteles és naprakész információkat talál a hatósági intézkedésekről, a megelőzéshez szükséges lépésekről, és a teendőkről a https://koronavirus.gov.hu/  oldalon, az információs vonalakon: 06 80 277 455 és 06 80 277 456

GYEREKEKNEK  szóló tájékoztató

FELNŐTTEKNEK szóló tájékoztató

JOGKÖVETKEZMÉNYEK!!! (pl. rémhír terjesztés)

A KORONAVÍRUSSAL TERJEDNEK A CSALÓK!


Címkék:

Tovább

DAKÖV SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁSI SZÜNET

| 2020.03.19. 16:36:45 | Önkormányzat

FENYEGET A KORONAVÍRUS JÁRVÁNY

 
Tisztelt Felhasználóink!

A DAKÖV Kft.-nél gondolunk Önre és családjára. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében
2020. március 16-tól, határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélfogadást minden ügyfélszolgálatunkon.

Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést az ügyfélszolgálatok hivatalos nyitvatartási idejében. (A személyes ügyfélkapcsolat kizárólag - az ügyintézővel előre egyeztetett, halaszthatatlan ügyben – egyedi mérlegelés alapján lehetséges.)
Valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézése továbbra is biztosított telefonon, online vagy postai úton. A nyomtatványokat, iratokat levélben vagy e-mailben várjuk üzemigazgatósági központjainkban!

Köszönjük az együttműködésüket és megértésüket! Vigyázzunk egymásra!

                                                                                                         
   DAKÖV Kft.
ügyfélszolgálat

Címkék:

Tovább

BOLTOK HÉTVÉGI NYITVA TARTÁSÁNAK VÁLTOZÁSA!

| 2020.03.19. 15:14:26 | Önkormányzat

Tisztelt Alsónémediek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy településünkön az eddig estig vagy non-stop nyitva tartó élelmiszerboltok és a dohányboltok hétvégi nyitvatartása az alábbiak szerint változik a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében:

SZOMBATON és VASÁRNAP CSAK 6-14 ÓRA KÖZÖTT LESZNEK NYITVA  A   FENTI KERESKEDELMI EGYSÉGEK!!!

 

Címkék:

Tovább

ISKOLAI KÖZLEMÉNY!!!!!

| 2020.03.18. 15:02:44 | Önkormányzat

LETÖLTÉS

Címkék:

Tovább

Koronavírussal kapcsolatos helyi videóüzenet

| 2020.03.18. 08:57:59 | Önkormányzat


Dr. Tüske Zoltán polgármester koronavírussal kapcsolatos videóüzenete, helyi tájékoztatója: 

Letöltés

Címkék:

Tovább

Üzlettulajdonosok és minden alsónémedi lakos figyelmébe!!!

| 2020.03.17. 14:34:13 | Önkormányzat

A 2020. március 17-étől a Kormány 46/2020. (III. 16.) Korm. rendeletében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő további intézkedésekről döntött.

Vendéglátó üzletben (a továbbiakban: vendéglátó üzlet) 15.00 óra után 06.00 óráig az ott foglalkoztatottak kivételével – a (2) bekezdésben meghatározott kivétellel – tilos tartózkodni!

A vendéglátó üzletben 15.00 óra után 06.00 óráig az élelmiszer elvitelre történő megrendelése és átvétele, valamint a vételár megfizetése céljából és időtartamára korlátozódóan megengedett a tartózkodás!

A zárt helyen vagy a nem zárt helyen tartott zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről szóló 23/2011. (III. 8.) Korm. rendelet szerinti rendszeres zenés, táncos rendezvények (a továbbiakban: rendszeres zenés, táncos rendezvény) helyszínén tartózkodni tilos.

Az élelmiszert, az illatszert, a drogériai terméket, a háztartási tisztítószert, a vegyi árut és a higiéniai papírterméket árusító üzlet, gyógyszertár, gyógyászati segédeszközt forgalmazó üzlet, az üzemanyag-töltőállomás, dohánybolt (a továbbiakban: üzlet) kivételével 15.00 óra után 06.00 óráig az ott foglalkoztatottak kivételével tartózkodni tilos!

(1) A szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény (a továbbiakban: Szabstv.)
1. § (1) bekezdésétől eltérően szabálysértést követ el, aki
a) vendéglátó üzletben,
b) üzletben,
c) rendszeres zenés, táncos rendezvényen,
d) a rendezvény helyszínén, valamint
e) az előadó-művészet valamennyi ágának fellépése céljából megtartott eseményen, függetlenül annak nyilvánosságától (színház, tánc-, zeneművészet), a moziban, a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló törvényben meghatározott közgyűjteményben, közművelődési intézményben és közösségi színtérben meg nem engedett időpontban vagy meg nem engedett módon tartózkodik.
A Szabstv. 11. § (1) bekezdésétől eltérően az (1) bekezdés szerinti szabálysértés esetén a pénzbírság legalacsonyabb összege ötezer forint, legmagasabb összege ötszázezer forint. A korlátozó intézkedések betartását a rendőrség ellenőrzi!

A fentiek értelmében tehát nem a kereskedelmi egységet működtetőket kötelezi, korlátozza közvetlenül a jogszabály, hanem a vendégekre és a vásárlókra vonatkozó tartózkodás szabályait határozza meg.

A fentiek betartása érdekében megkérjük a településen működő és a kivételek alá nem eső üzletek működtetőit, hogy a veszélyhelyzetre tekintettel 15.00 és 06.00 közötti időszakban a korlátozás feloldásáig zárva tartásukról gondoskodjanak! Kérjük a vásárlókat, vendégeket, hogy jelen jogszabályi előírásokat a vészhelyzet miatt tartsák be!

Nagy Ibolya
jegyző

Címkék:

Tovább

NAV ÜGYFÉLFOGADÁS VÁLTOZÁS! - 8 helyszínen szünetel az ügyfélfogadás Pest megyében

| 2020.03.17. 11:14:01 | Önkormányzat

2020. március 17-étől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakokban határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.  

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.

Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje: 

Hétfő:

8:30

-

18:00

Kedd:

8:30

-

12:00

Szerda:

8:30

-

18:00

Csütörtök:

8:30

-

12:00

Péntek:

8:30

-

11:30

 

 

Címkék:

Tovább

Dr. Papp Zsolt háziorvos tájékoztatója koronavírussal kapcsolatban

| 2020.03.17. 09:14:25 | Önkormányzat

Tisztelt Alsónémediek!

Tegnap megjelent első tájékoztatónk az orvosi ellátással kapcsolatos fontos tudnivalókról!

Mai napon a következő fontos információkat osztanám meg:

1.

Rendelet alapján a rendelőben jelenleg a sürgősségi szükségből történő betegellátás folyik (életveszély vagy a tartós egészségkárosodás elkerülése érdekében!)

Ezért kérünk mindenkit, hogy először telefonáljon!

Saját családorvosának – a hivatalos rendelési időben!

Mondja el miért keresné fel a rendelőt, mi kikérdezzük és segítünk megoldást találni a problémára.

A receptek (amiket rendszeresen szednek, gondozott, bejelentett saját betegeink) elektronikusan kerülnek eljuttatásra a patikába, Önöknek vagy az Önök által megbízottnak a patikában kell megjelenni csak! (Önök TAJ száma és a kiváltó személyi igazolványával)

Kivizsgálásokat indítani nincs lehetőség jelenleg a fentiek miatt. A szakrendelői ellátás is csak a sürgős szükségre korlátozódik jelenleg.

2.

Különösen veszélyeztetett a 65 év feletti korosztály.

Ezért kérem a 65 feletti lakosokat, hogyha alaposan nem indokolt, ne hagyják el lakóhelyüket! Nincs megtiltva, de higgyék el saját magukat védik ezzel a felelős magatartással.

Ha segítségre van szükségük hívják a rendelőt egészségügyi kérdésben, egyéb segítségkérés esetén az Önkormányzatot!

Egyébként is folyamatosan szeretnénk kérni mindenkit a felelős magatartás tanúsítására mind az egészségügyi ellátás során, mind az élet egyéb területein. Jelenleg EZ A VÉDEKEZÉS ÉS MEGELŐZÉS LEGHATÉKONABB MÓDJA !

3.

Koronavírus fertőzés gyanúja esetén semmiképpen ne hagyja el otthonát, telefonáljon!

Gyanús eset, ha lázas (38 C felett), köhög, nehézlégzése van ÉS fertőzött országban járt vagy koronavírussal gyanús személlyel találkozott.

Alsónémedin sok külföldi munkavállaló van, vagy érkezett nemrég, hogy a tavaszi munkákban részt vegyenek. Akiknél ilyen munkavállaló vagy szállásadóként ilyen bérlő megbetegedik NE KÜLDJÉK A RENDELŐBE!!!!!

Ugyanaz az eljárás vonatkozik rájuk is, telefonon kell bejelentkezni! Kérem segítsék őket a telefonálásban, kommunikációban (én se beszélek sok nyelvet sajnos)! Ebben is legyünk felelősek egymásért.  Mi nem kérdezzük be van jelentve, érvényes a TAJ száma?! De ne küldjék őket! TELEFONÁLJANAK!

A rendelőben nem tudjuk megállapítani, hogy valaki koronavírus fertőzött vagy sem!

A rendelőben a kikérdezés alapján csak a gyanút állapítjuk és segítünk a további ellátás megszervezésében! Ha ilyen beteg mégis bejön a rendelőbe, az elrendelt karantén miatt az egyéb ellátás kerül nehéz helyzetbe!

4.

Néhány gondolat:

-          Kérem gondolják meg , hogy csak akkor hagyják el otthonukat, ha feltétlen szükséges. A vírus terjedésének módja ha két ember találkozik!

-          Ahogy nő a megbetegedések száma, úgy egyre nehezebb megmondani, hogy ki fertőzött, ki fertőz! Az egyedi megbetegedésekből átlépünk a csoportos megbetegedések felé. Itt már nem lehet pontosan megmondani, ki kitől, hogyan kapta el a vírust.

-          Fontos a rendszeres és alapos KÉZMOSÁS! Kérem gyakorolják!

-          Ha munkáltató kéri a munkavégzés felfüggesztését, akkor azt a munkáltató igazolja!

Kérem a következőkben is kövessék a megjelenő információkat és osszák meg lakótársaikkal, családtagjaikkal, barátaikkal!

                                                                             Köszönettel: dr. Papp Zsolt 2020.03.17.

 

TOVÁBBI LETÖLTHETŐ ANYAGOK:

1.    2.    3.    4.   5.    

 

Címkék:

Tovább

Gyáli járási hivatal ügyfélfogadása helyben szünetel!

| 2020.03.16. 15:30:17 | Önkormányzat

A gyáli járási hivatal munkatársának személyes ügyfélfogadása az Alsónémedi Polgármesteri Hivatalban a vírusfertőzés miatt előre nem látható ideig szünetel!

Címkék:

Tovább

Polgármesteri Hivatal hírei

| 2020.03.16. 14:35:04 | Önkormányzat

A Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16-tól határozatlan ideig  a személyes ügyfélfogadás szünetel. Az ügyfelek ügyeiket e-mailben, telefonon, levélben, elektronikus ügyintézés keretein belül intézhetik.

        Elérhetőségeink: 2351 Alsónémedi, Fő út 58.

         Tel: 06 29 337-101, 06 30 547-1246

          Email: alsonemedi@alsonemedi.hu

Személyes ügyfélfogadásra csak ügyfélfogadási időben, halaszthatatlan esetben kerülhet sor. Ez esetben telefonon egyeztessen az érintett ügyintézővel. A hivatal ügyintézője a külső folyosón tudja fogadni az ügyfelet. Kérjük, ha valaki betegség tüneteit hordozza, semmiképpen ne jelenjen meg a hivatalban!

 Anyakönyvi ügyekben elhalálozás esetén előzetes telefonon történt egyeztetés után kezdeményezzék az anyakönyvezést.

Házasságkötésre a házasság tervezett időpontjától számított 31 napot megelőzően nem tudnak bejelentkezni. A koronavírus-fertőzés veszélyének időszaka alatt házasságkötésre csak 2 tanú jelenlétével van lehetőség. Ennél nagyobb számú esküvőt nem tudunk vállalni.

                                                                                                                     Nagy Ibolya

                                                                                                                         jegyző

Címkék:

Tovább

Orvosi ellátással kapcsolatos fontos tudnivalók!

| 2020.03.16. 14:26:28 | Önkormányzat

Felnőtt orvosi rendelés!

A felnőttek ellátását végző háziorvosaink rendelésén csak sürgős esetben – életveszély vagy tartós egészségkárosodás elkerülése érdekében -  jelenhetnek meg személyesen a páciensek. Az alábbi esetekben

TILOS AZ ORVOSI RENDELŐ ÉPÜLETÉBE TÖRTÉNŐ BELÉPÉS:

-          Hőemelkedése van, lázas

-          Köhög, fáj a tárka

-          Légzése nehezített

-          14 napon belül külföldön járt

-          14 napon belül koronavírus gyanús személlyel találkozott

Ez esetekben, illetve ha nem a fent leírt sürgős esetekben kérjük hívja fel orvosát és konzultáljon vele állapotáról

Dr. Papp Zsolt                   06 29 337 144

Deutsch Judit                    06 29 337 104

A KEDDI NAPOKON A VÉRVÉTEL ELŐRE NEM LÁTHATÓ IDEIG SZÜNETEL. DABASON A SZAKORVOSI RENDELŐBEN IS CSAK SÜRGŐS ESETBEN VAN LABOR!!!

Aki csak receptet szeretne felíratni orvosával, szintén telefonon jelezze ezt a szándékát. Ez esetben  az orvosi rendelő munkatársai elektronikus receptet állítanak ki, melyet a gyógyszertárban a gyógyszert átvevő személyes azonosítása után fel lehet venni. A beteg TAJ számának igazolására a gyógyszertárban szükség lesz!

Az orvosi rendelő váróhelyiségében egyszerre 3 betegnél több nem tartózkodhat!

A 65 év feletti korosztályból lehetőség szerint senki ne jelenjen meg az orvosi rendelőben! Hívja fel orvosát és konzultáljon vele!

                                                               Dr. Deutsch Judit  és Dr. Papp Zsolt  háziorvosok

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kedves Szülők!

A gyermekorvosi rendelés a következőképpen alakul:

Hétfő, kedd és pénteki napon a szokásos rendelési időben lesz gyermekorvosi rendelés!

Szerdán és csütörtökön csak egészséges rendelés lesz a gyermekorvosi rendelőben, bejelentkezés alapján! Ezeken a napokon a beteg gyermekeket dr. Deutsch Judit és dr. Papp Zsolt háziorvosok látják el saját rendelési idejükben!

 

 

Címkék:

Tovább

Alsónémedin a vérvétel bizonytalan ideig felfüggesztésre került!

| 2020.03.16. 11:21:25 | Önkormányzat

Alsónémedin a vérvétel bizonytalan ideig felfüggesztésre került!

Címkék:

Tovább

A tüdőszűrés felfüggesztésre került!

| 2020.03.16. 09:32:52 | Önkormányzat

FELHÍVJUK A LAKOSSÁG FIGYELMÉT
hogy a meghirdetett 
TÜDŐSZŰRÉS FELFÜGGESZTÉSRE KERÜLT!

Az új koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt Prof. Dr. Kásler Miklós miniszteri rendelettel módosított egyes egészségügyi tárgyú korábbi rendeleteket.

A módosítások célja, hogy a fertőzésveszélyes ellátások száma csökkenjen, az egészségügyi kapacitások a védekezésre koncentrálódhassanak és az ellátók adminisztratív terhei csökkenjenek. A fertőzésveszély elkerülését szolgálja, hogy a fogorvosi alapellátás keretében csak sürgősségi ellátás nyújtható. A kapacitásoknak a védekezésre való biztosítása miatt pedig a módosítás felfüggeszti a népegészségügyi szűrővizsgálatokat.

A TEJES TÁJÉKOZHATÓ AZ ALÁBBI LINKEN OLVASHATÓ:

https://www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/hirek/fontos-intezkedesek-az-emberi-elet-es-az-egeszsegugyben-dolgozok-vedelmeben

Címkék:

Tovább

Kormányablakokkal kapcsolatos információk

| 2020.03.16. 09:30:15 | Önkormányzat

Kormányablakok - Személyesen csak szükség esetén és csak időpontfoglalással, de inkább interneten intézzék az ügyeket!

A kormányablakokban és okmányirodákban is korlátozásokat vezetnek be a koronavírus-fertőzés terjedésének mérséklése érdekében a kormányhivatalok. Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.
Az operatív törzs arra kéri a kormányablakok, okmányirodák ügyfeleit, hogy lehetőség szerint időpontfoglalással menjenek ügyet intézni, e nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a kormányablakokat. A kormányablakok hétfőn nyitják meg az új foglalható időpontokat, ezzel párhuzamosan kevesebb olyan ügyfelet tudnak majd fogadni, akik időpontfoglalás nélkül érkeznek. Időpont ügyfélkapuval az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, ügyfélkapu nélkül a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon foglalható.
A kormányablakokban, okmányirodákban és más ügyfélszolgálatokon korlátozhatják a bent tartózkodók maximális létszámát. Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyféltereken kívül, egymástól kellő távolságot tartva várják meg, amíg sorra kerülnek.
Az elkészült okmányokat az eddigiekkel ellentétben nem személyesen kell átvenni a kormányablakokban, okmányirodákban, illetve a postán vagy a kézbesítőtől, hanem levélküldeményként a postaládába kézbesítik azokat.
A Pest Megyei Kormányhivatal az operatív törzs intézkedéseivel, javaslataival összhangban látja el feladatát.
Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március 12-t követően lejáró, a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényes. Az okmányok megújítására jelenleg tehát nincs szükség, azokat Magyarország területén továbbra is használhatják, külföldön azonban nem érvényesek a lejárt okmányok. Azok tehát, akiknek külföldön is érvényes okmányra van szükségük, lejárt okmányaikat meg tudják hosszabbítani a kormányablakokban.
Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe. A leggyakoribb 750 ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges). Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat.

Címkék:

Tovább

NAV hírek - ütemezett ügyfélfogadás

| 2020.03.16. 09:00:13 | Önkormányzat

Budapest, 2020. március 16.

Ütemezett ügyfélfogadás a NAV-nál

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Köszönjük türelmüket és megértésüket!

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetjük a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. 

A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani!

Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma! 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

 

 

Címkék:

Tovább

A fogorvosi rendelés bizonytalan ideig szünetel!!!

| 2020.03.15. 14:38:38 | Önkormányzat

A fogászati rendelés szünetel!

Az egészségügyi veszélyhelyzetre /Koronavírus/ való tekintettel, csak sürgős esetben van ellátás: 8.ker. Budapest, Szentkirályi u.40 szám alatt!

Hogy mikor tudjuk Önöket fogadni, érdeklődni a
06-70-775-70-13-as számon tudnak, minden hétköznap:14-16 óra között.

 Megértésüket köszönjük és vigyázzanak magukra!

 

                              Dr.Szegedi Anett         

 

Címkék: szünetel, fogászat

Tovább

VÉSZHELYZET - TÁJÉKOZTATÁS - MÁRCIUS 15.

| 2020.03.14. 15:53:21 | Önkormányzat

TISZTELT ALSÓNÉMEDIEK!

MAGYARORSZÁG KORMÁNYA  A KORONAVÍRUS-FERTŐZÉS MIATT 2020. MÁRCIUS 11-ÉN VÉSZHELYZETET RENDELT EL ÉS BEILTOTTA EGYEBEK KÖZÖTT A 100 FŐNÉL NAGYOBB LÉTSZÁMÚ BELTÉRI ÉS 500 FŐNÉL NAGYOBB LÉTSZÁMÚ KÜLTÉRI RENDEZVÉNYEKET. ENNEK ÉRTELMÉBEN

TÁJÉKOZTATJUK ALSÓNÉMEDI TISZTELT LAKOSAIT, HOGY A SZABADSÁG TÉRRE  2020. MÁRCIUS 15-RE TERVEZETT KÖZSÉGI ÜNNEPSÉGET A KORONAVÍRUS-FERTŐZÉS TOVÁBBI TERJEDÉSÉNEK MEGAKADÁLYOZÁSA ÉS A LAKOSSÁG EGÉSZSÉGÉNEK VÉDELME ÉRDEKÉBEN NEM TARTJA MEG ÖNKORMÁNYZATUNK.

KÉRJÜK A LAKOSSÁG MEGÉRTÉSÉT A KIALAKULT HELYZETTEL KAPCSOLATOSAN!

AZ EMLÉKEZÉS ÉS A TISZTELET KOSZORÚIT AZ ÜNNEP NAPJÁN SZŰKEBB KÖRBEN ELHELYEZIK A KOSZORÚZNI SZÁNDÉKOZÓK A SZABADSÁG TÉRI EMLÉKMŰNÉL ÉS  TERMÉSZETESEN MINDENKINEK LEHETŐSÉGE LESZ ARRA IS, HOGY EGYÉNILEG MEGJELENJEN  AZ EMLÉKEZÉS HELYSZÍNÉN ÉS FŐHAJTÁSSAL  KIFEJEZZE TISZTELETÉT HŐSEINK IRÁNT.

TISZTELETTEL MEGKÖSZÖNJÜK AZ  TERVEZETT ÜNNEPSÉGRE MŰSORRAL KÉSZÜLŐ GYERMEKEK, FELNŐTTEK MUNKÁJÁT!

ALSÓNÉMEDIN TUDOMÁSUNK SZERINT NINCS FERTŐZÖTT SZEMÉLY.  ENNEK ELLENÉRE A VÍRUS ESETLEGES HELYI MEGJELENÉSÉNEK ÉS TOVÁBBI TERJEDÉSÉNEK MEGAKADÁLYOZÁSA ÉRDEKÉBEN A VÉSZHELYZET KIHIRDETÉSE ALAPJÁN ÖNKORMÁNYZATUNK SZÜKSÉGESNEK TARTOTTA MEGTENNI EZEN INTÉZKEDÉST.  INTÉZMÉNYEINKKEL EGYÜTT A JÖVŐBEN IS IGYEKSZÜNK MEGTENNI MINDEN TŐLÜNK TELHETŐT A MEGELŐZÉS ÉRDEKÉBEN.   

KÉRJÜK A TISZTELT LAKOSSÁGOT, HOGY MINDENKI A SAJÁT , CSALÁDTAGJAI, EMBERTÁRSAI ÉRDEKÉBEN TARTSA BE AZOKAT A MEGELŐZŐ INTÉZKEDÉSEKET, MELYEKET KÜLÖNBÖZŐ FÓRUMOKON A LAKOSSÁGHOZ ELJUTTATNAK AZ ILLETÉKES HATÓSÁGOK.  

KÉRJÜK KÍSÉRJÉK FIGYELEMMEL a www.alsonemedi.hu FELÜLETEN ALSÓNÉMEDI HONLAPJÁT, TANULMÁNYOZZÁK A HIRDETŐ TÁBLÁKRA, INTÉZMÉNYEKNÉL KIFÜGGESZTETT PLAKÁTOKAT, VALAMINT A KORMÁNY HIVATALOS TÁJÉKOZTATÁSI FELÜLETÉT A ww.koronavirus.gov.hu INTERNETES OLDALT.

KÖSZÖNJÜK EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET!  ÓVJUK MEG EGYÜTT KÖZÖSSÉGÜNK EGÉSZSÉGÉT!                                             

                                                           DR. TÜSKE ZOLTÁN   POLGÁRMESTER

Címkék: koronavírus, március 15, vészhelyzet

Tovább

JAHN FERENC DÉL-PESTI KÓRHÁZ HIVATALOS TÁJÉKOZTATÁSAI

| 2020.03.14. 14:12:54 | Önkormányzat

 

https://www.delpestikorhaz.hu/koronavirus-hivatalos-es-hiteles-tajekoztatas/

https://www.facebook.com/bese.ferenc/photos/a.112787676750270/219576142738089/?type=3&theater

 


Címkék: Jahn, dél-pesti, kórház

Tovább

kútfennmaradási engedélyezés

| 2020.03.12. 16:24:37 | Önkormányzat

Tisztelt Alsónémedi Lakosok!

A kútfennmaradási engedélyezési eljárások lefolytatása kapcsán a  napokban minden alsónémedi ingatlanhoz eljuttatott egy reklám anyagot egy bizonyos cég.

Arra szeretnénk felhívni a lakosság figyelmét, hogy a kutak bejelentésével kapcsolatos eljárások jogértelmezésének eredményéig, az időközben megkért állásfoglalások beérkezésének időpontjáig Hivatalunk nem tudja a reklámanyagban leírtak jogszerűségét igazolni.

Ennek értelmében felhívjuk a lakosság szíves figyelmét, hogy mielőtt bárki is anyagilag elkötelezné magát bármilyen céggel e téren, várja meg a Hivatalunk által kibocsátott tájékoztatást és nyomtatványokat.

Amennyiben megalapozott, pontos információk birtokában leszünk, értesíteni fogjuk a lakosságot az érvényben lévő jogszabályok által előírt kötelezettségekről.

 

                                                  Tisztelettel:       Nagy Ibolya jegyző

Címkék:

Tovább

A Művelődési Ház rendezvényei elmaradnak!

| 2020.03.12. 09:36:28 | Önkormányzat

Címkék:

Tovább

TÁJÉKOZTATÁSOK A KORONAVÍRUSRÓL orvosi tanácsokkal

| 2020.03.09. 16:11:15 | Önkormányzat

Orvosi tanácsok (új)

SZÓRÓLAP LETÖLTÉSE

KORONAVÍRUS PLAKÁT LETÖLTÉSE

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK A KORONAVÍRUSRÓL

HAZAÉRKEZŐKKEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

IVÓVÍZ-SZENNYVÍZ TÁJÉKOZTATÁS

KÖZFÜRDŐ TÁJÉKOZTATÁS

ÉLELMISZEREK ÉRINTETTSÉGE

Címkék: koronavírus, tájékoztatások

Tovább

TÜDŐSZŰRŐ

| 2020.03.06. 18:35:56 | Önkormányzat

FELHÍVJUK A LAKOSSÁG FIGYELMÉT, ALSÓNÉMEDIN
2020. MÁRCIUS 11-25. KÖZÖTT
TÜDŐSZŰRÉST TARTUNK!

 A vizsgálat ideje naponta:

Hétfőn 11:30 – 17:50 óráig

Kedden 8:00 – 13:50 óráig

Szerdán 11:30 – 17:50 óráig

Csütörtökön 8:00 – 13:50 óráig

Pénteken 8:00 – 13:50 óráig

A tüdőszűrés helye:

ÚJ ORVOSI RENDELŐ: ALSÓNÉMEDI, FŐ ÚT 63.

Kérjük a vizsgálatra hozza magával személyi igazolványát, TB kártyáját, ha van az előző évi tüdőszűrő igazolást!

További részletek:   ITT


Címkék: TÜDŐSZŰRŐ

Tovább

Aktuális híreink

Friss

Nincsenek friss tartalmak.

A teljes listához

Címkefelhő

adószámla (2), állás (13), álláshirdetés (3), bevallás (4), Bursa Hungarica (2), busz (2), csalók (2), csőtörés (3), dtkh (3), egyeztetés (3), elbír (3), felsőoktatás (3), fogászat (3), fogorvos (5), föld (2), gépjárműadó (2), gyál (4), háziorvos (3), hész (4), hirdetmény (3), hivatal (6), hulladék (9), iskola (6), katasztrófavédelem (3), kéményseprő (2), kérdőív (5), kerékpárút (3), koronavírus (13), nav (16), népszavazás (3), ócsa (3), okmányiroda (7), orvos (6), őstermelő (3), pályázat (12), pénzügy (2), rendelés (8), rendelet (2), sárga (3), szelektív (6), szja (6), tájékoztatás (3), támogatás (4), tartozás (3), ügyfélfogadás (7), ügyfélszolgálat (4), vállalkozó (2), védőoltás (6), videó (3), víz (6)

Keresés



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alsónémedi Nagyközség – © 2010-2024 minden jog fentartva – oldaltérkép