Eseménynaptár

 

Keresés



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Események

Legközelebbiek

Teljes archívum

Események

Mobil Kormányablak az Alsónémedi Polgármesteri Hivatalban

Esemény
2018. szeptember 14, 09:00:00 - 2018. szeptember 14, 13:00:00 | Polgármesteri Hivatal (2351 Alsónémedi, Fő út 58.)

Mobil Kormányablak az Alsónémedi Polgármesteri Hivatalban

A Gyáli Járási Hivatal tájékoztatja a lakosságot, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal Mobil Kormányablakának ügyfélszolgálata (okmányiroda) 2018. szeptember 14-én  9 órától 13 óráig lesz elérhető az Alsónémedi Polgármesteri Hivatal udvarára kihelyezett gépjárműben.

A mobilizált ügyfélszolgálati gépjármű az alább felsorolt ügyek intézésére alkalmas:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézési példák:
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele)
- ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása;
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);

Gépjárművel kapcsolatos ügyintézési példák:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsira, tehergépkocsira és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- járművek üzembentartói, valamint tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsira, tehergépkocsira és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén), forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
- származásellenőrzés ügyintézés (kérelmek átvétele);

Egyéb feladatok: 
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, valamint az adatszolgáltatás teljesítése 8 napon belül);
- adatletiltással kapcsolatos ügyintézés (kérelmek átvétele);
- egyéni vállalkozói ügyek intézése;
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Telefonos Azonosítás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Időszaki Értesítés szolgáltatásainak igénybevétele;

Ügyintézőink készséggel állnak az Önök rendelkezésére a fentiektől eltérő ügyek intézésében történő segítségnyújtást illetően is.

                                                                              Babák László Mátyás járási hivatalvezető

Események

Legközelebbiek

Teljes archívum

Keresés



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alsónémedi Nagyközség – © 2010-2024 minden jog fentartva – oldaltérkép